Dags att resa snart?

Jag är så överlyckligt glad över att ha bokat en resa i maj. Jag längtar så grymt till dess. Dock kände jag att jag behövde lugna ner mig litegrann. Resan är faktiskt nästan 3 månader bort. Det är så otroligt mycket som ska hända innan dess. Slutspel i handbollen, påsken och massa annat kul. Känns inte som att jag behöver tänka på resan när så mycket kul finns tidigare. :)

Ska du åka på en resa snart? En weekend till London? Jag tänkte tipsa om en sida där du kan hitta: Hotell London Alldeles perfekt för er som planerar att åka dit. På den här sidan kan du kika runt och hitta det hotellet som passar dig bäst. Det kan inte bli bättre. "Tyvärr" ska ju Mats och jag till Turkiet och inte till London. Men hade det varit Londin hade jag nog bokat via den här sidan.

Trevlig resa!


Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-23 @ 15:38:02
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0