Träningsmatch idag!

Kul att så många deltar i tävlingen som gått att genomföra tack vare Gymvaruhuset! VA!?! Har du inte deltagit ännu? Gör et då. Det är så lite som krävs, och så mycket man kan vinna!!
In HÄR och tävla.



Annars rullar dagarna på. Träning igår och träningsmatch idag! Ska bli kul att spela lite match och se hur det är att spela spelet på "riktigt". Ikväll möter vi Tyresö i Nacka Bollhall kl.18.30. Ja det känns kul helt enkelt!!! Såg att Västerås hade spelat träningsmatch mot Tyresö och vunnit båda. Men att jämföra andras resultat är bara farligt, så det slutar jag genast med. Idag ska vi nog inte fokusera så mycket på resultatet utan istället på spelet. Snart är det seriepremiär och då gäller det att man fått ihop samarbeten, spel och försvar hyffsat! Vi har ju faktiskt endel nya spelare. :)

Längtar till helgen, men ändå inte. Att kombinera ett träningsläger lördag-söndag med ett bröllop på lördagen kl 15.00 ute i Västerhaninge känns väl si sådär. Känner mest stress över att ta mig fram och tillbaka. Upp tidigt på söndagen osv. Men jag får försöka se bort det stressiga och bara ta det lugnt. Det är faktiskt inte ofta man går på bröllop :)



Mats och jag kysser en groda. Blir det en prins eller en princessa tro?

:)





Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Lycka till på matchen, och vad härligt med bröllop till helgen! Bröllop är det mysigaste som finns ju!



Sv: Tack snälla du!

2011-08-11 @ 12:23:54
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Karina

Hej Emma.

Karina Med Bloggen BullScottVild Och Vacker

Tack För Du Gillar Mina Bilder.

Jag Är Ju En Stor Amatör

Men Det Är Kul Att Fota,Vilken Kamera Man Än Har :).

Ja Jag Älskar Värkligen Djur,Och Har Sett Att Det Är Samma Hos Er.

Grodan Är Jätte Söt OCH Liten

Jag Tror Det Blir En Liten Bebbe I Familjen



/Karina

2011-08-12 @ 10:13:34
URL: http://bullscott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0