Promenad med Smilla

Nu sitter jag uppkurad i AC och Artos soffa. Eftersom AC har opererat sitt knä igen (Gick bra!!) får hon absolut inte promenera. Eftersom Arto inte är hemma frågade AC om jag kunde komma efter träningen och ta Smillapå en promenad. Självklart gjorde jag det även om det blev en ganska kort runda innan Smilla var nöjd och vände på klacken.



Träningen var för övrigt bra. Saknar löpträning dock. Intervaller var så länge sedan :/ Jag vet. För endel kanske det låter konstigt. Men så är det. Känslan under - när man sliter som ett djur - och känslan efteråt - när man är så trött och nöjd.

Förövrigt - min förkylning är mycket bättre!!!! Jipi!! Träningen var inte alls så tung idag. Ok, det var ingen springa-mycket-tills-man-dör-tävling men detkändes bra!!



Nu ska jag softa vidare med Mats och AC.

Tänk vad mysigt det kan vara med vardagskväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0