Lill-lördag

Men plötsligt var det bara onsdag - lill-lördag! Vet inte om denna onsdag kommer att innefatta så mycket extra dock :) Båtresa från Nacka till Lidingö i och försig. Och som vädret ser ut nu verkar det ju som att solen kan komma att visa sig hela dagen (?) I morse var det dock ingen självklarhet:


Dimma och mörkt

Men det känns skönt att vi börjar närma oss helg, en helg som inte kommer innehålla handboll för 5 öre. Vi har nämligen helledigt från kollektivträning (fysträning ska dock planeras in) och alla ska få rensa huvudet. Det är bra med sådan helg lite då och då.

Let the day begins....


Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Hej gumman. Ska absolut testa intervaller. Men självkklart har jag åkt på VÄRLDENS pisseförkyldning nu. Mår SKIT :( Är så ledsen att jag inte får träna så jag kan bli bra till nästa lördag. Men men. Har iofs inte kunnat springa ordentligt på en månad men blä :(

2011-08-24 @ 16:30:21
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: victoria

Hej!



Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna ett valfritt Iphoneskal värt 500 kronor! Hade varit jätteroligt om du ville vara med :)



http://vickelido.blogg.se/2011/august/vinn-ett-valfritt-iphoneskal.html



ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0