Ledig kväll



Igår var en träningsledig dag. Vi hade fått bestämd information om att vi absout inte fick träna. Det handlar främst om att vi har ett mycket tufft läger i Katrineholm framför oss fredag-söndag. Det handlar också om att vi på fredagkväll kl 19.30 ska springa cooper-test. Bland det värsta testet jag vet :) Vem gillar tester egentligen? Men man kan välja att se tester som något negativt eller positivt. Även om det under testet är pyton gäller det att alltid gå in med 100% inställning och göra det!! Vad ska man annars ha ett fystest till?

Igår efter jobbet mötte jag upp Mats i Gallerian. Vi hade lite olika ärenden. Bland annat kollade jag lite kläder och kom hem med ett par G-star jeans, svarta leggings samt ett vitt linne från Vero Moda. Riktigt nöjd! Mats var inne på det elektriska stadiet och kikade datasladdar på Clas Ohlsson :) Det slutade med att jag hängde på dit och kom hem med två nya iphoneskal :P Ett grönt och ett rött.

Vi valde sedan att köpa med oss sushi hem. Vi handlade på ett sushiställe på Sveavägen. Riktigt irriterande att komma hem och märka att de missat att lägga i tre rullar i den ena förpackningen. F-n. Illa. Gör om gör rätt TACK! Inte ok. Jag som dessutom kan bli riktigt irriterad om jag inte får mat eller är mätt. Fick lov att kompletera sushimiddagen med ost och kex. Hur bra är det på en skala. Nä. Tackar vet jag sushin i Ropsten ;)

Kvällen spenderades sedan i soffan framför en tragisk film "Oskar Oskar". Det ända glädjande i filmen var en jättesöt papegoja :)

Nä ska sluta pladdra. Lite roliga kommentarer tycker jag allt ni kan skriva. Vet inte om jag kommer kunna uppdatera under helgen. Har ingen dator med. :/


Kommentarer
Postat av: Karina

Men Va Läckert Foto,

Ser Nästan Ut En Som Akvarell.

2011-08-19 @ 13:23:48
URL: http://bullscott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0