Första doppet & sedan räkfrossa

Fredagen blev precis så bra som jag hade hoppats på :) Först tränade jag och AC på Vallen; löpning som uppvärmning och lyftpasset efteråt. Men hej kom och hjälp mig vilken träningsvärk i ben och rumpa jag har. Jägarställningen på torsdagsträningen visste var den satt. Gaahhh! Aja, bara att köra på.

Efter träningen kom Mats och hämtade upp oss i "brumbrum" och vi rullade vidare till Fågelöudde för att bada. För mig var det första gången, denna sommaren, som jag badade i havet. Jag skäms. Dessutom kände jag mig ännu pinsammare när jag inte bara hoppade i utan stod som en tant på stegen och doppade lite-lite-lite mer-och plums i. Badkruka. Jag som badade som en fisk när jag var yngre. Aldrig ville man komma upp ur vattnet. Har det möjligsvis med åldern att göra? Mmm. Bättring kanske?
Hopptorn är jag också mesig på. Höjdrädd som jag är. Mats hoppade både från 2,5:an och 5:an. AC och jag stod mest och hejjade ;)

Efter bad och ombyte åkte vi till Lidin gö Centrum för att inhandla sista grejerna inför dagens middag.



Vi satt hela kvällen och pratade. Så trevligt. Det är konstigt vad tiden tickar på ibland.

Idag är det nya tag. Vaknade redan 6.30 och kunde inte somna om. Mest beroende på att Mats hade gått upp och att ljuset samt värmen gör det olidligt. 9.30 har vi handbollsträning ute i Nacka, sedan kommer jag och AC åka raka vägen upp till landet. Idag fyller nämligen världens bästa Mamma år ♥

Ska bli skönt att komma upp till landet och njuta.

Låt dagen börja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0