Bilder säge mer än tusen ord!

Idag har det varit en kanondag. En jättetrevlig dag på dagverksamheten där jag och Maria tog de gamla på en hej dundrandes promenad. Det är så fantastiskt att jobba med äldre människor. En 92-åring som tar denna långpromenad i relativt högklackade skor. Man kan inte annat än älska det :)

Efter jobbet åkte jag raka vägen till mormor ♥ Köpte med mig en blomma, hallon och jordgubbar och sedan åt vi och njöt. Så skönt att kunna sitta ute och äta det. Mormor var förkyld. Stackarn! Att vara förkyld i den här värmen kan inte annat än vara pest och pina :/ Krya på dig Mojmoj.

Direkt från mormor åkte jag hem till mamma & pappa. Där har jag tagit en promenad med Ebba (som för övrigt gjorde det hon skulle) och sedan har jag kelat med Gonzo. Det är så mysigt att komma hem till peronen :)




Gonzo var väldigt nyfiken på låtsaspapegojan jag hängde upp :)


Kel med Gonzo



Visst är de underbara mina sötnosar!!!

Nu ska jag möta upp Mats och sedan ska vi åka till Presto och testa deras tunnbrödsrullar. Det låter inte så illa va?

Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0