Augusti; helg!

Det blev en kort lördag på landet. Men det gjorde inte så mycket när man fick vara med de man älskar ♥ Okej, Mats var inte där hela lördagen men token dök upp kl 23.30 på kvällen efter att ha åkt bil hela vägen från Utö. Är det inte fint så säg :) Innan vi visste att han skulle dyka upp skämtade vi om det. Blev hur som helst väldigt glad när han kom!!

AC och jag tog iallafall bussen till Norrtälje där bästa pappa kom och hämtade oss med bil. Ebba var självklart med, men gumman hade sträckt ena benet och var lite moloken :( Hur som helst firade vi mamma med presenter och hissad flagga :)



Vi hade tur med vädret också. Perfekt eftersom middagen blev grillat!


AC grillar för fullt, och gott blev det.


Jag dansade i de snygga badbrallorna jag fått från Mats ;)

Det blev en riktigt skön kväll som avslutades med häng framför TVn. Såg "Där regnbågen slutar" men tyckte inte alls att Hobert lyckades med just den filmen. Filmen "Glädjekällan" som vi såg för någon vecka sedan var sååå mycket bättre!! Men ok får jag väl säga att den var ändå. Har har iallafall tydliga budskap i sina filmer.


Här var ett jättegulligt kort som AC tog på Gonzo. Visst ser han söt ut. Jätteupppuffad!

Idag söndag har det bara varit tråkväder. Synd eftersom morgonen var riktigt fin. På förmiddagen började det smådugga och då bestämde sig jag och AC för att ta tjuren vid hornen och köra dagens träning. Båda sprang men jag lite längre eftersom AC inte får springa så långt pga. menisk/broskskadan. Helt ok att vara ute i skogen och springa när det duggar. Var väldigt glad att vi valde tidig träning. Vid 14-tiden stod det nämligen som spön i backen....


Smörgås är gott :)

Typiskt med tråkigt väder är att iphonen används mer än vanligt. Därav kommer jag delge mina fantastiskt roliga bilder här och nu:


(me)


Haha! Vad biffig AC har blivit, och Arto ser ut att ha kört alldeles för mycket bröstmuskulatur i sommar :)


Jag o Mats...eller är det Mats o jag????!!!!

Har du en iphone? Testa iSwap Faces. Det kommer bli många oförglömliga skratt!!

Hahaha!





Kommentarer
Postat av: AC

Det var ju du som grillade...jag stod där i typ 2 min :D

2011-08-07 @ 20:28:13
URL: http://peterssonannacarin.wordpress.com
Postat av: ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Har ändrat i min rubrik angående din tävling...

2011-08-08 @ 12:15:16
URL: http://molnboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0