Shoppinglördag

Godmorgon denna soliga söndag!!!
Hade ingen ork att blogga igår. Igår tog nämligen Mats och jag tjuren vid hornen. Vi har länge pratat om hur vår balkong måste fixas iordning. Matta på betonggolvet, nya stolar med dynor, blomkrukor etc. Så igår lånade vi brumbrum och åkte iväg till Barkaby handelsplats. Vi besökte Jysk, Rusta, Plantagen, IKEA och Bauhaus. Tror inte ens ni vill veta hur länge vi var där, men vi uträttade det vi skulle och kom hem med väldigt mycket :)


IKEA´s nya inredningshatt :)

När vi skulle köpa grön matta åkte vi till Bauhaus. Eftersom vi pratat om att även köpa en ny toalettstol som är mer miljötänkande (dubbelspolning tex) kikade vi runt lite. Det hela slutade med att vi hittade en väldigt prisvärd toalettstol som fick åka med hem. Haha! Det var en tunglassad bil som skumade hem mot ön. Herregud! Jag var lite putt på Mats ett tag eftersom det kändes som felprioriterat med toalettstol, men i efterhand måste jag rosa honom. Det känns skönt att ha handlat den nu. Det är ändå något vi pratat om att ändra och nu gäller det bara att installera den :)


Full hiss... minst sagt ;)

Aja, jag har iallafall tillbringat morgonen med att klippa till och få den gröna balkongmattan på plats. Blir ju hur fint och mysigt som helst. :) Så nöjd!!!!

Bild kommer.

Men nu måste jag jobba vidare med balkongen innan jag tar mig till gymmet för veckans sista pass. Kl 14 ska Mats och jag på födelsedagskalas i Västerhaninge så jag har lagt upp värsta tidsplanen :)

Nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0