Mysonsdag!



Idag är det lillördag. Det är nog lätträknade onsdagar (läs vardagar måndag till torsdag) som jag kunnat komma hem direkt efter jobbet och INTE ha handboll eller egen träning att tänka på. Idag var det riktigt skönt. Direkt efter jobbet mötte jag upp Annette och lämnade över en massa lappar som ska skickas ut till villor i Stocksund där man för tillfället tror att Noah befinner sig. Efter det åkte jag in en snabbis till stan för endel ärenden. Väl hemma stoppade jag in en tvätt i tvättmaskinen och började med middagen. Tänk vad effektiv man är ibland. Lagom till Mats kom hem var nämligen middagen klar och nu planerar vi snart att fortsätta se filmen "Valhalla Rising".

Ljuset ute gör dessutom att man känner sig väldigt lugn. På vintern blir man ju halvt ihjälstressad när det är becksvart ute och klockan bara är 15.00. Nu skiner ju faktiskt solen fortfarande - bara att njuta!

Veckan rullar på. Imorgon är det torsdag och sedan fredag. Oj. Det går verkligen undan.

Avslutar här - nu blir det onsdagsmyyyys.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0