Långfredagen på Vätö

Godmorgon där ute i slott och koja!
Vaknade som en princessa - på landet. Igår efter jobbet kom Mats, AC och Arto och hämtade upp mig, sedan åkte vi mot Norrtälje. Vi gjorde ett stopp på Willys och Rusta innan vi puttrade vidare mot Vätö med bilen full av pizza :) Kändes så underbart att komma upp till landet. Det är så lugnt och fridfullt. Mysigt att hela familjen är samlad ♥ Ska verkligen njuta de här dagarna!


Jag & Gonzo påskpussas ;)


AC och R2 har fått påskägg från mig & Mats. Stooooora ;)

Kvällen spenderades verkligen i det lugna. Var väldigt mycket mos, och det slutade med att vi gick och la oss klockan 22 efter att ha tittat på "Krigets vindar". Herregud vad trött jag var. Zzz...! Inte så konstigt att man vaknade pigg kl 7 i morse :P

Vädret var inte så bra tidigt i morse, men nu har det spruckit upp och det är klarblå himmel. Härligt. Ska försöka hjälpa till lite med krattning eller annat och sitta en och annan stund i solen. I eftermiddag ska vi träna, ska också bli skönt efter 2 dagars deg :)

Nä, kameran är laddad och med. Här ska det visas bilder.





Ha en bra och lång fredag på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0