Kombinerad dag!

Godmorgon!
Igår var det en sådan där bra dag. Efter jobbet mötte jag upp AC utanför hennes jobb i Bergshamra sedan sprang vi hem därifrån. Fokus - långdistans. 50 min närmare bestämt och ett tag trodde jag att mina ljumskar skulle gå sönder och samman :P Är man van vid kortare rusher och intervaller kan långdistans vara ganska jobbigt :) Men man vänjer sig. Imorgon innan träningen blir det långdistanspass igen samt på fredag efter jobbet. Det skönaste med långdistanslöpning är när man kommer in i det sköna "lunket". Långdistans kan ju springas på olika sätt...men när man springer riktigt långt ska man ju inte flåsa och frusta som på 4 min intervaller :D

Efter träningen var jag hemma hos AC och duschade samt hämtade Smille! Vi gick sedan hem till mig.

Runt 17-tiden kom Malin och vi gjorde flygande Jakob med ris + fruktsallad till efterrätt. Det kändes väldigt lyxigt att kunna kombinera träning och vänner på en och samma dag (vardag framförallt). Färdigätna såg vi filmen "Bad Santa"...OJ vilken film. Haha! Ganska galen faktiskt. Snacka om att driva med det mesta. Inget barn får se den  här filmen - då kommer synen på tomten bli allt annat är bra. Gah :)

Avslutade kvällen 21.30 då Malin, AC och Smilla traskade hemåt. Det blev bingen nästan direkt och jag somnade som ett barn. Tror löpningen tröttade ut mig rejält :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0