Härliga söndag!

Godkväll!!
Dagen har varit väldigt bra. Jag ska inte klaga ett dugg! Dagen startade med ett gympass på gym ala Vallen :) Har lite känning; löparknä och öm axel men körde på med det jag kunde. Det är nästan lite terapi att vara på gymmet och köra. Det är lugnande för själen :) Man mår bra helt enkelt. Det ända jobbiga när man kör själv är att det inte blir naturlig vila, så det blev 45min intensiv träning. Men så länge man kör andra muskler gör det ju ingenting :)

Födelsedagskalaset i VH blev flyttat till kl 16, så jag begav mig hem till mamma och pappa för promenad med Ebba. I det här underbara vädret kan man inte annat än njuta. Ebba tyckte också att det var mysigt med promenad. Mamma hade berättat att "flickan skulle komma" och att hon skulle få "gå ut och kissa"...så Ebba började småbråka och visa att hon ville ut :) Gullungen!


Ser ni den stora mulen? Här trånar hon efter promenad.


Bebismagen :)

Gonzo fick också komma ut ett tag och då var han riktigt i extas :) Mamma och jag försökte spraya honom med vatten (duscha lillen) men han gillade det inte riktigt.


Busfröet Gonzo

Födelsedagskalaset i VH var mycket trevligt :) Jag och Mats gav en chokladfontän och de blev väldigt glada :) Det bjöds på väldigt mycket goda bullar och kakor + tårta såklart :) Smask!

Nu när vi kom hem har vi ätit middag - chiliconcarne :) :d Imorgon är det en ny vecka och det är bara 4 arbetsdagar. :) Tänk att en dag extra ledigt kan göra så mycket :) Trevligt trevligt. Efter påsk är det nedräkning till Turkietresan som gäller. Längtar väldigt mycket men ska njuta ordentligt av vårveckorna, påsken och allt annat :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 19:50:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0