Fredaaaag!

Galet skönt att det äntligen är fredag. Ska bli så välkommet! Dessutom känns det ännu härligare när vädret är som det är. Kan inte bli bättre helt enkelt. Har haft en helt ok dag. Har luftat endel russin också. Vi som kommer ut dagligen tar solen och luften förgivet, men är man äldre och inte varit ute sedan förra sommaren (hösten i bästa fall) är det underbart. Därför ser jag ytterligare en del i mitt yrke som är så tacksamt. Promenadgrupper it is! Träning, sol och luft = livsglädje & livskvalité.

I dag efter jobbet ska jag möta upp Mats. Vi ska åka gemensamt till mormor. Imorgon tänkte vi nämligen ge oss iväg på en köpa-utemöbler-krukor-och-massa-annat-till-vår-balkong-sväng, och kommer vi hem med det vi önskar behöver vi garanterat brumbrum. :) Därför gör vi två flugor i en smäll. Hämtar mojmoj ♥ och hämtar brumbrum ;)

Kvällen kommer spenderas med älskade familia. Ska verkligen njuta av en lugn kväll hemma där klockan är oväsentlig. Ingen stress, bara njuta. Ska desutom njuta av att inte träna idag. Min kropp känns väldigt trött idag. På 12 dagar har jag bara vilat 1 dag :/ Så min kropp bönar och ber om vila idag :) Imorgon är det gym som gäller sedan kanske söndagen endast bjuder på lugn aktivitet i form av discgolf :) Härligt!

Bjuder här på en rolig bild. Till och med jag tycker den var rolig, trots att den lilla kaninen inte hamnar i någon rolig situation. Tur att det bara är tecknat :P
funny-picture-easter-bunny.jpg


Kommentarer
Postat av: Åsa

sv: Vilken butik var vi inte i :P Kändes som att vi var runt i de flesta butiker i stan. Pust, jakten går vidare :)

2011-04-16 @ 10:34:09
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0