Upp och hoppa!

Godmorgon.
I morse kände jag verkligen att det var en godmorgon trots att man numera vaknar till mörker. Gick och la mig direkt efter middag och bloggning, så har precis sovit i 8h. Vilken skillnad!

"Operation munblåsa" gick inge vidare. Blåsan sitter så komplicerat att det är svårt att få gelen att stanna kvar. Att gelen efter applicering ej får röras på 2 min gör det hela ännu mer komplicerat. Hur fanken ska jag göra för att inte nudda med tungan? Min mun förtorkar ju. Nä, den här gelen skulle jag nog rekommendera om man har någon blåsa mer lätttillgänglig. Dessutom! (hör på detta) får man inte äta på 1h efter applicering, och gelen ska appliceras 3-4 ggr per dag.

Igår spelades resterande elitseriematcher i omgång 1. Det var inga överraskningar. Sävehof, Spårvägen och  Skövde gick vinnande ur striderna. Men i år känns det mer ovisst är tidigare säsonger. Jag tror det kommer bli betydligt tuffare om placeringarna i år. I år är det fler elitserielag som blivit varma i kläderna, och som byggt ihop ett lag långsiktigt. Spännande!

Kvällen har intervaller + handboll att bjuda på.

Snart helg många aktiviteter att bjuda på: kräftskiva, handbollsträning, löpträning, discgolf, ta emot Mats i Kistaloppet osv. Much to do :)


Kommentarer
Postat av: Akini

Hej!

Jag jobbar på företaget som har Aftex Aloclair. Har du provat Aftex Aloclair Spray eller munskölj? Någon av dem kanske skulle passa dig bättre. Hör av dig om du har frågor!

Vänliga hälsningar

Akini, Antula Healthcare

2010-10-18 @ 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0