Super mario....

Oj vad mycket kul jag har att förmedla i bloggen nu :)
I morse när jag kom till Bollhallen var Hawianerna i full färd med att beskriva sina Super Mario-dräkter. Det slutade med att de fick visa sin fulla mundering för oss som var där i omklädningsrummet :) Haha! Jättebra jobbat måste jag säga. De ska ha inspark med juristutbildningen och maskerad! Här kommer bilder:


Emma och Lina


*gilla*

Linas mössa var verkligen klockren. :D

Träningen var ok. Jag gjorde dock en riktigt usel träning. Får helt enkelt ta igen det under morgondagens 4min intervaller. Då jäklar. :) Något otroligt glädjande var iallafall att vi fick nya kläder efter träningen. En resetröja, en träningströja och en t-shirt (resetröja).


Den svarta är träningströja - som andas :)
Vita tjocktröjan är resetröja samt den gröna t-shirten.

Sååå fiiiiina!!!


Kommentarer
Postat av: Bojana

Klockrent ju! Jag har bara sett kostymer som man kan köpa färdiga innan, men dessa verkar ju vara hemma gjorda? Jättebra ide!

2011-01-19 @ 17:05:26
URL: http://www.bonuskoden.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0