Sötnosar!

Igår efter jobbet mötte jag upp pappa för att hämta Ebba hos mormor ♥ Tanken slog mig att det är alldeles för sällan man är hos mormor en hel dag, så snart ska jag ta en ledig dag och bara vara där och mysa :) Ebba blev jätteglad när vi kom. Hon är sådär att hon älskar att komma till mormor men är lika glad när hon blir hämtad för att åka hem. Exemplarisk tös :)

Vid 18.00 åt jag och Mats middag hemma hos mamma och pappa. Jag hade tagit med mig godis till Ebba. Hon blev jättelgad, förstås. Gonzo var också glad av att se oss. Lilla hjärtat!


Gonzo och Mats trivs ihop :)


Jag försöker mig på en mun mot näbb, men ska väl erkänna att jag var lite spänd. Haha! Kanske syns på bilden. Gonzo är nämligen lite nyckfull, så är han inte på humör kan man få sig ett bett i läppen :p

Innan vi slog oss ner framför tv´n tog jag en promenad med Ebba. Hon löper just nu och ska kissa precis överallt. Dessutom ska hon sparka upp jord efter varje liten kisspaus. Hon verkar värre än hanarna under löpperioden. Hon såg en liten svart snozer och började gnälla, snuttan :D

Vi stannade iallafall kvar till 21 och tittade kl 20.00 på Ullared. Det var första gången för mig. Jag missade helt och hållet förra säsongen eftersom jag inte är hemma den tiden på vardagarna. Vet inte om det var något att hänga i julgran. Inget jag kommer följa iallafall Haha!

Vaknade upp med huvudvärk, svullen och slemmig hals imorse. Tror inte det har brytit ut helt och hållet :/ Måste ha varit den tuffa helgen kombinerat med att jag bara kunde sova 6h igår natt pga. den sena hemkomsten :( Hatar förkylning och halsont. Har dock kommit fram till att det är bäst för mig att vara hemma om det inte blir bättre. Ingen bra idé att smitta andra i laget när  vi har premiär på måndag.

Nu ska jag knapra vitlök och dricka massa vatten!!!


Kommentarer
Postat av: AC

Åååå... våra sötnosar!! Kanske ska dit ons...

2010-09-07 @ 11:51:34
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0