Skuru - Spårvägen

Ikväll är det match! Jag längtar som bara den. Känns lite jobbigt att ha arbetsdagen framför sig. Jag skulle vilja spela nu på momangen :) Samtidigt har jag tid att ladda hela dagen :) Dricka mycket, äta ordentligt. Kanske ta en lite powernap på lunchen.

      

Igår körde jag, Ac och Jossan pyramidintervaller innan träningen. Känns bra att få lite speed i fötterna. Det är verkligen bra intervaller på så sätt. Snabbhet!
Handbollen då? Vi körde på i ca 1h sedan var vi klara. Åkte hem och var hemma vid 20-tiden. Fick skjuts av Bodil och Martin till Slussen vilket säkert gjorde att jag kom hem ännu tidigare.

Nä, inget mer bloggande just nu!
Här ska laddas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0