Sandpapper here we go

Godmorgon!
Det är både positivt och negativt. I morse vaknade jag upp med en annan halsont-känsla nämligen med varianten "sandpapper". Vet inte vad som är värst. Svullen hals eller sandpapper(?) Spelar ingen roll egentligen. Jag har ont i halsen och får inte träna :/ Är iallafall stolt över att jag kände efter ordentligt igår. Hade jag tränat  igår är jag säker på att jag hade varit betydligt sämre idag. Känner mig piggare men har fortfarande ont i halsen. Ska springa förbi Apoteket efter jobbet och köpa lite bra för halsen. :/ Sedan ska jag hem och kurera och verkligen försöka somna i bra tid. Igår lyckades jag slockna redan 21.30!!

Glädjande är förresten att Sverige lyckades slå San Marino med 6-0. Ingen höjdarmatch kanske (?) (!)

Har bestämt mig för att försöka koka ihop en kräftsoppa ikväll. När man inte träna blir man mindre hungrig och då passar soppa perfekt. Dessutom kan det vara gott med en varm soppa som lenar halsen :)

See you soon, scorpiooon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har lagt till dig på nu. Har du lagt till mig? :)

2010-09-08 @ 11:33:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0