Operation munblåsa...

Hemma efter handbolls- och fyspass. Riktigt hungrig ska tilläggas, så nu har jag satt i mig en matlåda från frysen innehållandes pasta med tonfiskröra. Riktigt god! Mats specialitet :) Satt på en film men kände att det inte var min typ av film...därför ser jag sista minutrarna av idol istället :)

Ikväll efter middag och tandborstning ska jag testa den (förhoppningsvis) givande blåsbehandlingen från Apoteket, Aftex. Min munblåsa har irriterat mig i över en vecka. Sträcker jag ut tungan gör det förbannat ont och att äta känns också, tyvärr. Hoppas hoppas hoppas att gelen hjälper.


95 spänn - är det ett rån eller *morr*

Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig innan 21.30. Mats är på bio och den börjar inte förrän 21.00 vilket innebär att han kommer komma hem när jag ligger i min djupaste sömn. Eftersom sömnen har blivit lidande i och med måndagens match behöver jag lite extra sömntimmar. Jag kan garantera att jag kommer somna som en stock.

Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0