Hoppetossa(?)

Igår hade jag och AC roligt på gymmet. Jag var dundertrött när vi  började men efter alternativa gymmet och hoppprogrammet var allt som vanligt igen ;)


Suddigt men jag tror ni anar att det är jag *haha*

Ikväll köttar vi vidare med handboll och birkafys efter det. Numera innebär Birkafys mer inriktning på spänst och koordinationsövningar. Förra onsdagen (när jag var sjuk) hade laget kört våra hopppogram hoppstyrka + hoppkoordination, men så är det inte tänka framöver. Känns inspirerande med lite nya övningar. Jag känner verkligen att jag behöver spänstträning. Har varit alldeles för lite av det.

Se upp där uppe!
Vi kommer komma som hoppetossor :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool bild. :D

2010-09-15 @ 13:13:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0