Dumma mej

Nu sitter jag ensam hemma i lägenheten. Mats har precis gett sig av till Liljeholmen för att spela innebandy. Hur i helsike kan man lägga matcher klockan 20.00 och 20.30? Jag bestämde iallafall att det var alldeles för sent för mig, så jag stannar hemma :/ Jag känner att jag behöver en lugn söndagskväll :)

Dagen då? Mats och jag vaknade med tankar om att bege oss till Uppsala för att se förhandsvisningen av "Dumma mej" kl 13.00. Men vi märkte ganska snart att det skulle ta alldeles för stor del av dagen. Istället åkte vi in till Sergel där förhandsvisningen av samma film hade premiär klockan 12.00. Vi gick dit på vinst och förlust helt enkelt. Det gick bra!! Vi fick komma in då det fanns platser över :) Jipi! Filmen var såå bra.




Så snygga var vi!


Och bättre blev det...NOT!

Efter filmen gav jag mig på jakt efter en mössa att springa i. Jag hittade en mössa och ett pannband på Intersport. Mössan var i bra material och av märket CRAFT, 150:- var helt ok pris. Pannbandet kostade 100:-. Så jag är nöjd :) Nu kommer jag inte frysa öronen av mig då jag springer intervaller och andra löppass :)

Fortsättningsvis åkte jag till gymmet och mötte upp AC för ett alternativt pass. :) Så trött var jag, men allt går på vilja. Raka vägen efter träningen blev det middag hos motti :) Kelade järnet med Ebba och Gonzo. Jag kan verkligen inte få nog av de små liven :)

Nu ska jag mysa med filmen "Farsan" och emellan där se "Ensam mamma söker". Något Mats aldrig skulle vilja se (alltså ensam mamma söker) så jag får passa på nu :)


Kommentarer
Postat av: AC

Sköna brillor...

2010-09-26 @ 20:19:55
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0