Vad hände?

Dåligt med bloggande - jag vet. Men har inte haft tiden samt att gårdagens förlust kändes sådär rolig att skriva om. Jag kommer inte lägga några ord på det här heller. Så det så. Nu har jag bara blicken inställd på nästa match. Nya tag helt enkelt. Bara att kämpa på med träningen och resten.

Eftersom jag inte var hemma förrän 01.00 tog jag lite ledigt på förmiddagen. Fick sova ut och verkligen låta kroppen få återhämta sig. Skönt. Ikväll är det på´t igen, dock egen fys och inget kollektivt. Jag och AC ska mötas upp efter jobbet och köra intervaller. Brrr. Skönt att jag har rustat med både ny löparmössa och underställ. Riktigt kyligt idag.

Kort arbetsdag med andra ord, och eftermiddagen kommer gå åt till dagens aktivitet.

Kvällen är en så länge ganska suddig. Vet faktiskt inte riktigt vad som händer. Mats har planer på bio med en vän, så kanske blir jag sittandes alene...eller så smiter jag upp och pussar om Ebba och Gonzo en stund :)

(Tur att man har sitt jobb och sina nära & kära)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0