My day

Vilket skitväder det är idag. Usch! Det har verkligen inte blivit ljust på hela dagen. Som tur var har det varit en pigg dag för mig. Tänk vad 15 min sömn kan göra. Såg "My fair lady" med Mats igår men var riktigt trött vid 21.30 (precis då vi sett halva filmen, alltså 90 min ca) och knoppade in vid 21.45. Zzz....

8 grader i morse innebar att det blev västdag en dag till. Men det är på gränsen. På morgonen är det så kallt jämfört med på eftermiddagen när man går hem från jobbet. Frysa på morgonen eller svettas på eftermmidagen? Pest eller kolera? :)

Har lite saker kvar att beta av innan det är dags att bege sig mot träningen. Ganska typiskt att kvällens fyspass är pyramidintervaller utomhus. Men bara att snöra på och köra. Skönt med lite snabba intervaller inför onsdagens match i Göteborg. :D "Regn är bara vatten" som jag brukar säga :)

Annars längtar jag till:

~ Fredagens bowlingkväll

~ Onsdagens och torsdagens sovmorgon

~ Lördagens träning, som faktiskt hålls på självaste Bosön 10.00-12.00

~ Lite trevlig shopping på lördag

~ heldag med Matsen på söndag ♥

Tur att man har lite att se fram emot.

Ses och hörs! Lite kommentarer är alltid välkomna så att ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0