Min söndag

Idag har jag haft en riktig hemmaroll. Jag har varit hemma nästan hela dagen. Började med att stiga upp vid 8-tiden. Mats skulle spela discgolf ute i Kungsängen och jag valde att vara hemma och dona samt köra ett gympass på vallen. Yeaah!

Hemma var jag riktigt duktig. Jag körde två tvättar, dammsög och skurade alla golv, bakade 2 honungslimpor. Vid 14-tiden ringde AC och vi begav oss till Vallen för gym. Var ganska seg faktiskt men körde på riktigt bra. Kändes faktiskt bra att ha kört löppasset igår och istället lägga in ett extra gympass idag. :)

AC och jag gjorde Willys innan jag begav mig hemåt för att fixa middag.

Potatis- och puljolöksoppa med nybakad honungslimpa - Check!


Mmmm...nylagad soppa...


Mmm...nybakat bröd...

Har varit uppe till päronen en kort sväng. Pussat om Ebba och Gonzo lite. :)
Den här långa helgen (med ledig fredag) har verkligen varit tipp topp. Jag har hunnit med otroligt mycket. Träfat päronen, haft en heldag med mormor ♥, varit på middag på Floris, tränat*2, shoppat i Nacka....!!!! Helt enkelt en trevlig och fullsmockad helg. Tänk om man kunde vara ledig varje fredag...

Nu blir det filmen "Les Miserables"


Kommentarer
Postat av: AC

Mysigt o gott!!!:)

2010-10-17 @ 18:47:54
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0