Långkalsonger

Brrr. Riktigt kallt i morse. Det var till och med så kallt att det bildats som ett isigt lager på asfalten. Fallrisk! Tog på mig långkalsongerna idag för att slippa frysa under jeansen. Tyvärr valde jag dunvästen istället för skepparkavajen vilket var alldeles för kallt trots två lager tröjor under. Nä, imorgon blir det nog vinterjacka på. Punkt. Problemet är ju att det blir relativt varmt på eftermiddagen. :/

Ny vecka hur som helst. En hel del saker som händer. Bland annat bortamatch mot Sävehof på onsdag. 17.45 blåser domaren i pipan. Jag hoppas vi kan vara riktigt laddade och att vi spelar lika fint försvarsspel som mot Lugi.

Annars träning i vanlig ordning. Dock ingen träning på torsdag eftersom vi kommer hem mitt i natten från Göteborg. Istället blir det ett eget fyspass den dagen. Ac och jag har redan planerat vår fysvecka :)

Ikväll står bara handboll på schemat. En fågel viskade att Blomman skulle hålla i träningen. Jag hoppas på mycket spring och kamp. Det brkar vara de roligaste och jobbigaste träningarna!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0