Kvällens träning

Idag har varit en bra dag. Jag vaknade trött men kände mig bara piggare och piggare under dagen. Det är inte ofta det händer kan jag säga, men det var riktigt skönt att känna sig på G hela dagen :) 

Vid 15.30 slutade jag och begav mig raka vägen till Nacka. Slank in på ICA innan och köpte mitt favoritmellanmål; keso med nyponsoppa! Det är så gott. Blåbärssoppa fungerar också ska tilläggas! TESTA! Det är mycket godare än Kesos egna päron/vanilj eller passion/ananas. Alldeles för sött för min smak. 

AC och jag stod i valet och kvalet om vi skulle gymma eller springa intervaller. Det blev tillslut intervaller. Skönt att kunna bocka av samt mer taggande att springa! Det gick bra och var helt ok luft att springa i. Kroppen kändes riktigt pigg vilket inte är ofta när det gäller 4-min intervaller. 


För att hoppa lite från intervallerna måste jag bara slänga in den här underbara bilden från i våras. Jag och Mats åker flakmoppe. Se upp. Hahaha!

Handbollen var också bra. Vi rivstartade träningen med cirkelträning och körde sedan på med ren handboll. Känner mig redan laddad inför lördagens match mot Tyresö, som gjorde en bra andra halvlek mot Spåret senast. 

Resan hem gick på räls kan man säga *höhö* Tunnelbana och Lidingöbana gick som de skulle och jag entrade dörren 20.50. Tryckte i mig dagens middag; korv och nudlar + sallad innan det blev lite TV.




Nu ska vi gå och lägga oss. Imorgon väntar ännu en ny dag med jobb och träning.


Kommentarer
Postat av: Jippe

Vilka härliga bilder på er två! Gulligull :) Skrev till AC också att ni får inte slita ut er för mycke till helgen för då vill jag se en fartfylld match! Kommer hem och hälsar på. Vill se er ta två poäng!

KRAM KRAM

2010-10-26 @ 22:23:51
URL: http://jippejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0