Innebandy & sushi hos systra

Nu sitter jag hemma hos syster yster. Jag, Mats och AC har ätit sushi som jag och Mats köpte med oss efter att vi varit i Liljeholmen (Mats spelade innebandy). Var jättehungrig och tryckte i mig 11 bitar :)


Jag älskar sushi..

Smilla är så söt:) Hon kryper upp i knät och myser så fort man sätter sig i soffan.


Gulle...

Vi sitter just nu och tittar på "112 - på liv & död". Shit vad läskigt det är ibland. Smärta, sorg...!!

Snart, när jag och Mats ska knata hem, ska AC ta Smilla på en promenad. Jag hoppas det slutat regna då. Idag har det verkligen varit regn, regn, regn. Men det är så det är under hösten.

Kvällen då?
Det blir nog en film i soffan och liiite snask på det (kanske).

:)


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh innebandy är ju sjukt kul. :)



Gott med sushi. :)

2010-10-26 @ 18:44:59
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0