Blickar framåt

Helgen var bra på många sätt. Fredagsmys hos päronen. 2 poäng från Göteborg. Mysig söndag med Mats (shopping, fika istan, innebandymatch på em).

Nu startar nästa vecka som jag verkligen ser fram emot.

Måndag: Jobb + handboll + gym

Tisdag: Jobb + intervaller + handboll

Onsdag: Jobb + match mot Lugi

Torsdag: Jobb + intervaller + hoppträning + handboll + bio

Fredag: Ledig från jobbet + till mormor och mysa


Lördag:
Handboll + shopping + middag i VH


Söndag:
Träna


Ledigheten på fredag är det jag längtar efter mest :) och torsdagens biobesök med Mats. Har någon ett bra biotips är det varmt välkommet. Det blir sena bion eftersom jag har träning till 19.45.

Onsdagens match blir också spännande. Lugi är ett mycket bra lag, men vi har all revansch att hämta och kommer vara laddade till tänderna. Grr.

Ikväll ska jag verkligen försöka testa sodastreamen. Hann inte det igår, tyvärr.

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0