Bågar i massor 8)

Innan jag opererade mina ögon med laser hade jag både linser och glasögon. Glasögon kan man handla både i butik och i webbutik. Jag har egentligen ingen erfarenhet av att handla bågar på nätet. Jag köpte nämligen mina bågar i butik. Men hade jag vetat att det fanns webbutiker med så bra pris och kvalité hade jag garanterat handlat där. På Optikerbutiken kan man hitta ett stort utbud av bågar för både man/kvinna och barn. Dessutom är det väldigt enkelt att hitta på hemsidan. Tydliga rubriker och många olika bågar.

När man blir kund får man dessutom en egen sida vilket är väldigt praktiskt. Man kan se sina beställningar etc.

Det som är väldigt bra med webbutiken är att man kan beställa hem tre bågar för att testa. Man plockar alltså ihop tre bågar man gillar. När de kommer hem i brevlådan kan man sedan, i lugna och ro, testa de olika paren. När man står i butik och tittar på olika sorters bågar kan man känna sig lätt stressad över att hitta något just då. Kostnadsfritt är det - + i kanten :)




Har du någon gång beställt bågar via nätet?
Om ja! Ska du göra det igen?
Ja? Gå in på Optikbutiken och hitta dina favoriter. Du kommer inte bli besviken!

Go och gla - glas glas glasögon 8)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0