Äntligen fredaaag!

Galet härligt med fredag. Den här veckan (måndag - fredag) gick otroligt snabbt. I början av veckan kändes det som att det skulle gå långsamt eftersom det egentligen inte hände något speciellt. Men dagarna har tickat på i rasande tempo. Det har varit träning varje dag och man börjar känna sig lite lagom mör efter tidiga mornar och långa arbetsdagar. Men på något underligt sätt lurar man kroppen bara för att det är fredag. Ska inte säga att jag flög upp som en lärka i morse kl 5.30, men man kände sig ändå relativt pigg. Träningen igår var ganska intensiv. Det var mycket spelmoment och endel match. *kul i jul* Kände mig som en mogen tomat efter träninigen. Varmt som en skållad och röd som färgen. Haha! Härligt, härligt!

Jag längtar verkligen till att den här dagen ska gå mot eftermiddag. Ikväll blir det nämligen bio*2 för min del. Mats hade en biljett till 17.30-bion. En 3D-film som bara är 20 min lång. Vet komiskt nog inte vad filmen heter, men den är säkert bra :) Eftersom det bara är en kortfilm tänkte vi även gå på ytterligare en film efteråt. Både jag och Mats var sugna på Toystory 3, men blev lagom snopna när vi såg att den bara gick på Heron kl 18 :/ Aja, that´s it! Det blir hur som helst en annan film och vi är båda inne på att se filmen om facebook. Någon som sett den? Innan bion blir det iallafall middag på stan. Kanske att vi försöker tima middag med AC och Arto någonstans (?)

Sedan stundar en helg med det ena och det andra.


Vi möter Tyresö på löredag kl 15.00 Välkomna till Bollhallen där Ingela ska husera speaker! Jäklar vilket drag det kommer bli då :)

På söndag blir det ett löpöpass på morgonen som följs upp av barndop i Andreaskyrkan.

Uppdateringar i helgen. Ska försöka bli bättre på att ha med kameran och fotografera!

See!


Kommentarer
Postat av: ACa

Wiiieee...Ingela vid speaker-båset....

2010-10-29 @ 11:10:09
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tjo bro!

Jag har sett filmen om facebook. Jag tycker den var bra och helt klart värd att se. Två timmar gick fort vilket brukar vara ett tecken på att filmen är bra.



Lycka till på matchen på lördag så syns vi på måndag! =)



Kram

2010-10-29 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0