Bio & spa = Here I come!

Ny vecka - here I come. Helgen gav inte så mycket återhämtning men det var en väldigt bra helg! Hade egentligen ingen söndagsångest igår med tanke på hur den här veckan ser ut :) Har nämligen endel lite annorlunda roligheter som kommer ske i veckan. 
 
På torsdag kväll ska jag och Mats gå på förhandsvisningen av "Cornelis". Eftersom jag tycker Cornelis har gjort väldigt många bra låtar ser jag fram emot att se filmen. 21.00 är förhandsvisningen och det är väl tur att jag är ledig på fredagen då :) Det hade aldrig fungerat annars!
På fredagen har jag och Mats bokat SPA. Förra julen gav jag honom en SPA-upplevelse. Den ska vi äntligen ta och ta vara på. Hade tänk göra det i somras men kände att det känns lite behövligt i kalla och mörka november.
Jag ser verkligen fram emot den behandlingen. :)
Ska även försöka ta tag i massagebehandling som man kan få via jobbet. Vi har 1000:- / år att använda till exempelvis massagebehandlingar. Varför inte liksom? När man har en kropp som ständigt känner sig mörbultad och sliten känns det som att man är dum om man inte tar tillvara på det...



Kanske ska börja ha "Veckans händelse" här i bloggen? Liksom ta ut den upplevelsen som jag ser fram emot mest eller som är lite annorlunda (?) Vad tycker ni om den idén?

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0