Tuff träning

Hemkommen från sena träningen och jag är slutkörd. Innan sena träningen var jag, Karin och AC ute och sprang ett av löppassen; 45 min löpningen. Det var verkligen kyligt trots underställ och bra huvudbonad. Mina höftböjar strejkar fortfarande men de vänjer sig snart vid långdistansen.

Handbollen var fullt ös medvetslös, och Leffe was back! :) Vi spelade 4 mot 4 - kortare matcher där vinnarlaget står kvar. Riktigt bra kamp - vem vill inte vinna liksom :)
Förrutom dessa övningar bjöd träningen på f ys. Vi gick ihop två och två och körde skott mot vägg, situps, jobba sidled, jobba upp och ner, sidledshopp. Vi körde först i en minut och tog ut antalet på varje övning som vi orkade med. Sedan fick vi dela det talet. I slutet av träningen var det sedan: Köra varje övning 3ggr på tid, och då köra det antalet man fick fram när man delade 1minutersantalet :) Aja, hoppas ni förstår. Det var iallafall riktigt jobbigt. Jag släpade mig nästan ut ur hallen och in i duschen :p

Hemma fick jag två galada nyheter:

- Min personliga almanacka har kommit.



- En avi för min espressomaskin har kommit. Så imorgon kommer jag och Mats kunna brygga våra lattes med denna superfina apparat :) Jippi jaj jaj!

Nä, nu ska jag vara lite social med Mats :) 22.00 släcker jag lampan. 05.30 ringer klockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0