Tisdag

Det är andra dagen i veckan och jag jobbar, men har precis tagit lite rast. Har varit ganska mycket på jobbet nu. Men jag gillar när det är lite fart och fläkt :)

Igår däckade jag i soffan när vi började titta på Hemsöbornas första avsnitt. Jag lyckades se hela avsnittet med lite sådana där ryckningar som man får när man håller på att somna :/ Men som sagt, jag lyckades hålla mig vaken. Dock slocknade jag direkt när huvudet nuddade kudden klockan 21.30. Zzz... Vad är det som gör att man är så trött? Är det höstens intåg eller något annat? Inte vet jag :(
Fick hur som helst en buzzador förfrågan om att vara amed i en kampanj och testa Philips Wake-up light lampa som tydligen ska göra att man vaknar upp "mer som på sommaren". Tyvärr måste man bebkosta lampan för 799:-, men med tanke på att den kostar 1299:- i vanliga fall kanske man skulle delta i allafall?
Jag har iallafall sagt att jag är intresserad...sedan får vi se.



Philips Wake-up Light - spännande om den är bra och hjälper.

Jag skulle vilja köpa en sådan lampa bara för att testa om det verkligen hjälper. Skulle det göra det...så skulle jag bli överlycklig :) Men vi får se vad som händer.

Vill du bli buzzador och få testa produkter gratis?
Skriv din mailadress i en kommentar så skickar jag länken :)


Kommentarer
Postat av: AC

ska du ta det erbjudandet? man måste köpa lampan för ca 750kr

2010-11-02 @ 15:32:17
Postat av: Åsa

Tack för rösten! :)

2010-11-02 @ 18:22:02
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Lina W

Jag har en sån Emma! Funkade skitbra i början men sen vande jag mig och nu kan jag somna om med den där lampan på ljusaste skenet :P

2010-11-02 @ 22:28:56
Postat av: Caroline Malmqvist

Hej Emma,



Vi har en sån hemma, dessvärre har vi bytt ut den 2-3 ggr, då den ej fungerat.

Men vi använder den, men som Lina skrev ovan så vänjer man sig med skenet =)

2010-11-04 @ 16:19:22
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0