Tester dag 2

Check igen då :) Idag avverkade vi de sista testerna nästa. Snabbhet och spänsten betade vi av ganska snabbt. När vi sedan skulle ut och springa 5km på löparbanan (ja vi skulle springa trots detta vädret och den här terrängen) fick vi stopp från vaktmästaren. Det var nämligen förbjudet att beträda löparbanan innan någon plogat bort snön. Börjar vi springa och trampa ner snön innan plogningen kan nämligen löparbanan förstöras. Många i laget kände faktiskt en suck. Här har man gått hela dagen och laddat, och så blir det inte som man tänk sig :/

Istället blev det gemensam löpning i snöovädret, dock ej på löparbanan :) Vi sprang i 55min (var tänkt 45min egentligen dock). Phu. Trots att vi sprang ganska lugnt var mina ben tunga när vi kom in. Stram som en spännd gummisnodd var jag också, ffa i höftböjarna :p

Testerna då? Jorå, jag förbättrade mig både i snabbhet och spänst. Dock inte nöjd med spänsten. Blä. Jag vill kunna betydligt bättre där. Fy vad jag ska köra hopprogrammet varje vecka.

När jag kom hem fixade jag iordning hemmagjorda hamburgare med sambo olek. Mumsigt. Mats som är lite känslig för stark mat fick lite tårar i ögonen dock. Tihi. På fyra hamburgare hade jag nämligen 2msk...kanske liite för mycket?
Men jag skyller på AC som sa att man skulle ha 4 msk till ca 500g köttfärd. Haha!


Kvällens efterrätt. Fyra pepparkakor med ädelost :d
Till detta chaite som jag fick gratis genom en kupong på Gratistokig :)

Ha en underbar kväll.


Kommentarer
Postat av: AC

jag vill ha pepparkakor!!!

2010-11-24 @ 21:43:14
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0