Swosch. Bye bye måndag.

Så flög måndagen sin kos. Swisch! En hemmakväll som kändes riktigt behövlig. Mats och jag tog en kväll hemma. Åt middag tillsammans i lugn och ro. Såg en film och jag njöt mest av att inte behöva titta på klockan hela tiden. Kvällen kändes väldigt lång. :) Sådana här lediga vardagskvällar då och då uppskattar jag enormt.

Veckan som kommer då?

Tisdag: Jobb + fystester med laget
Onsdag: Jobb + fystester med laget
Torsdag: Jobb + löpning & mv-träning + bio
Fredag: Ledig från jobb och oplanerat än
Lördag: Egen fysträning + tidig adventsmys med släktingar
Söndag: Egen fysträning + barnkalas + Mats ib-matcher

Känns som en inspirerande vecka, bortsett från fystesterna då. :p
Endel kanske undrar varför man hatar dessa tester så. Helt enkelt eftersom man mår så förbaskat dåligt när man kör dem. Eller rättare sagt jag hatar beep-testet. Det andra kan jag göra varje träning om det skulle vara så. Men när man springer beep-test så springer man tills det vänder sig i magen på en och benen känns som mjölksyrefyllda köttstycken. Blä. Mår dåligt av tanken bara. Tester är utan tvivel det jag kommer sakna minst den dagen jag slutar med handbollen. Då kommer man gladeligen kunna säga R.I.P Beep.

Men - bit i det sura äpplet och spring!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja skämta inte... det absolut bästa med att sluta spela handboll är att slippa tester och tillhörande testångest. Lycka till, jag håller tummarna från min soffa:)

2010-11-23 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0