Supersöndag

Jag älskar söndagar där man kan lägga upp dagen precis som man vill. Idag var det en sådan dag :) Mats och jag åkte iväg till Sickla för att shoppa och gå på bio. Jag köpte underställ (svart underdel och rosa överdel). Tänkte ha det lite praktiskt och ha ett underställ i Nacka och ett hemma. Sedan köpte jag en tempurkudde...så nu kommer jag sova som en stock (som att jag inte gjorde det tidigare) :p Haha!

Mats köpte ett par shorts på Stadium. Och tillsammans köpte vi färgglada strumpor som vi tänkte skulle förgylla den dystra hösten :) haha!


Titta vem som snokar fram :)


BIOMYS!


Sicklas biograf.

Mats och jag valde alltså att se ToyStory 3 och jag tycker den var riktigt rolig. Alla Toy Story filmerna är roliga, men frågan är vem som är bäst. 1:an är nog bäst....klart. Sedan velar jag om vem som är bäst av 2:an och 3:an. Hum. Jag tycker iallafall att ni ska se filmen. Den rekommenderar jag helt klart.

Innan vi åkte hem for vi förbi MIO på Sergelgatan och köpte ett fruktfat + adventssiffror som är dekoration.

Soffmys - Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0