Som en ny människa!

Imorse vaknade jag pigg! Kändes riktigt skönt att få uppleva den känslan när klockan ringde 5.30. Efter träningen igår kändes det som att jag var påväg att bli sjuk. Jag kände mig varm och extremt trött. Därför var jag riktigt tacksam när Mats hade fixat maten då jag kom hem. Det blev lax med ris. Jag åt, borstade tänderna och gick och la mig. Zzzzz. Var inte hemma förrän 21.00 eftersom bussj*veln strulade både i Nacka och på Lidingö. Morr. Hur som helst kände jag mig riktigt tråkig när jag kom hem halvt grinig och trött. Men idag är en ny dag, och jag känner mig taggad för att ta mig an allt :)

Jobb som vanligt till 15.30. Kvällens pass blir löpning och handboll.
På lördag är det viktig match i Götet. Vi möter Heid klockan 13.30 och det ska bli grymt kul! Vi kommer hinna med 17-tåget från Göteborg vilket är positivt eftersom vi beräknas vara hemma redan klockan 20.00 vid Centralen. Det innebär dock tidig uppstigning på lördag morgon, men man kan ju inte få allt ;)

Den här veckan har jag hittills kört följande pass:

Måndag: Gym + handboll
Tisdag: Löpning + handboll
Onsdag: Handboll + Mariusfys

Återstår endel pass. Men efter kvällens löpning känner jag ändå att jag kört de tuffaste passen. :)

För övrigt ska jag berätta för er vad som kommer hända nästa torsdag och fredag. Det är något jag ser fram emot extremt mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0