Ny fotpall

Yeha vilken söndag. Sovmorgon såklart, man måste ju passa på när man kan. Men jag bestämde mig ändå för att inte sova bort dagen utan gick upp i bra tid för att köra ett intervallpass. Det var 4min intervallerna. Hade tänkt köra de i tisdags, men med tanke på snökaoset blev det gympass då istället. Det var tungt som in i bangen, vilket kanske inte var så konstigt eftersom vi hade match igår. :/ Men jag kämpade på. Sprang dessutom själv eftersom AC skulle köra senare på dagen. :O


Fit for fight!

Efter dusch åkte Mats och jag iväg till mormor för att hämta bilen. Vid 15-tiden skulle vi vara på Floris för att fira farsdag (Mats pappa) och innan dess skulle vi alltså hinna hämta fotpallen som jag beställt för några veckor sedan. ÄNTLIGEN! Nu är fotäljen "hel" och man kan riktigt sitta och mysa.



Vad tycker ni? Kommentera kommentera :)

Annars sitter jag ensam och tittar på "Ensam mamma söker" eftersom Mats har innebandy hela sena kvällen! :(


Kommentarer
Postat av: Ingela W

I den sköna fåtöljen blir det nog inte mycket TV-tittande, skulle somna på stört i den :-)

Har du också en karl som bor i innebandyhallen? Min Peter spelar i svenska innebandyligan och jag coachar i handboll = ett bra sätt att inte nöta ut varann :-) Kram Ingela

2010-11-14 @ 21:39:45
Postat av: Ac

Fiiiiint

2010-11-14 @ 22:34:14
Postat av: Mamma

Jättefin!!! Vad kul att det blev så lyckat.



Kram



Mamma

2010-11-15 @ 17:58:38
Postat av: Elin

Snyggt!

2010-11-16 @ 14:10:49
URL: http://elka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0