Lilla Sportspegeln och EM!

Inget bloggande igår av olika anledningar. Men idag gär jag på igen :)

Första ska jag säga STORT GRATTIS till Nattis som kom med i EM-truppen! Grymt. Kan dock inte förstå hur man kan kalla det "skräll" på vissa håll. Självklart tycker jag :)



Annars ska jag berätta att jag ska få testa endel roliga prylar från Coolstuff. Nu när det snart är jul tänkte jag att det kanske är något utav det som kan bli bra julklappar? Lite tips helt enkelt. Håll ut, för snart dimper paketet ner hos mig och då ska det utvärderas såklart :)

Annars rullar veckan igång. Igår var det handboll enbart, men jobig sådan. Tävling var ordet och tävling blev det. Endel fusk och fula tag tilläts men så länge det är på allas villkor är det väl ok?

Veckan som kommer har väl egentligen inget extra att ge, inte utöver det vanliga iallafall.

JO! Igår var det faktiskt Lilla Sportspegeln med inriktning mot handboll! Förra veckan var de nere på en träning. Linnea och Natti visade olika typer av skott och i slutet spelade hela laget anfall/försvar för att visa hur det gick till. Det klippet var med på TV, och sedan var Boson och Åström med i Lillas soffa för att prata om handboll.



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0