Kaos --> Ordning

Jag och Mats är mitt uppe i ett kaos, dock ett kaos som snart inte kommer vara ett kaos mera :) Vi håller nämligen på att fixa så att alla hans över 1000 filmer hamnar i pappersfickor och inte i fodral. I veckan har det varit staplar med dvd-fodral i hela vardagsrummet. Vilken röra! Men idag gör vi de sista filmerna sedan ska alla dvd-fodral upp på vinden medan alla pappersfodral (med dvd-skiva) åker in i boxar :)

Vid 15.00 ska jag gå på handboll i Kungliga tennishallen. Vår sponsor RICOH ha nämligen arrangerat en handbollsfest med vå matcher (klockan 15.00 & 17.00). Vi fixk reda på evenemanget ganska sent, så egentligen hade jag och Mats planerat julmarknad. Men vi får hoppa det helt enkelt. :(

Klockan 16.00 ska vi vara hemma hos mamma och pappa och träffa släkten. Vi ska fira advent kan man säga :)

Uppdatering kommer...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen! :-) Vinn bland annat en upplevelse - ansiktsbehandling, massage eller en whiskeyprovning? :-) I andra tävlingen kan du vinna en låda bars och en låda dryck från Reztart! :-)

2010-11-28 @ 16:04:22
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0