Huvudvärk - räknar ner

Sitter här med huvudvärk, andra dagen i rad. Har inte tagit tablett varken igår eller idag. Ibland är man bra knasig och dum. Men på något underligt vänster tror jag liksom att huvudvärken ska gå över. Det kanske den gör(?) Ska ta och lägga mig i massagefotöljen vid lunch och försöka koppla av lite.

Idag är det torsdag, eller fredag för mig :) Är nämligen ledig imorgon. Om man nu kan kalla det ledighet. Ska nämligen vara hemma och dammsuga, tvätta golv och pynta. Tror hela dagen kommer gå åt till detta. Det är verkligen mycket som ska göras. Fram med adventsljusstakar, ljusstakar, hyacinter och amaryllis i kruka, nya juliga dukar...etc. Men jag ser ändå fram emot det. Ska bli mysigt. Tyvärr ska Mats inte vara hemma. Klockan 10.00 ska han nämligen vara på intervju och efter det ska han spela innebandy vid Arlanda. Men det gör inte.

Ikväll har jag och AC bestämt att vi ska köra styrka och hoppstyrka innan målvaktsträningen. Vi väntar med löppasset till på söndag. På fredag är nämligen tanken att handla löparbroddar och då kommer förhoppningsvis söndagens löpning gå som en dans :p Någon som testat broddar?

Efter kvällens träning kommer jag åka in till Kungsgatan och möta upp Mats för bio. Jag hoppas Ann kan vara med och se bio också. Hon har ett knä som bråkar, men jag håller tummarna! :) Hur som helst, ska vi se SAW 3D klockan 21.10 på Sergel. Hjälp. Undra hur snuskig den är. :I

Nä, dags att fortsätta jobba...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0