Biljardkväll hos R2 + AC

Toppenkväll! AC, Arto, Lina, Christian, Maja , jag och Mats hade det jättetrevligt. Vi åt en dundermiddag som avslutades med efterrätt: äppelpaj med vaniljsås! Vi drog även en reva ner till biljardrummet och jag kan bara konstatera att jag var förbaskat nära att vinna :/ Mats drog dock sista strået.


Mats och jag - middagsdax!




Några har visst tjuvstartat!!


Samma strumpbutik ;) Hehehe!




Siktet rätt inställt? :)

Det var som sagt mycket trevligt och Mats och jag rullar hemåt. After Eight är gott - mycket gott! :d

Imorgon är det nytt fokus - gameday!


Kommentarer
Postat av: Emiam

F-n, jag ser ju ut att ha mindre fot än dej!!(?) lol



En oerhört avancerad stöt med kön i biljarden där kan jag säga då bollarna ligger nära hålet i hörnan!



Kan tillägga bloggen att jag till slut vann allt. Hrmpf! ;)

2010-11-16 @ 16:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0