Träning, Dischgolf....

Den här söndagen har gått i superfart. Ställde klockan på 8.30 eftersom jag skulle träna på Najaden kl 10-11. Det blev cykling och bålträning. Min träningsvärk i rumpan är inte att leka med. Aj! Men träningen gick bra och direkt efter dusch mötte jag upp Mats och Mattias på Rudans discgolfbana. Jag hann vara med på hål 7-14, sedan var vi tvugna att bege oss till Åkeshov. Vid 14-tiden skulle vi nämligen fika tillsammans med Lina, Christian och Maja. Vi köpte med oss lite fikabröd blev det kaffe till. Smask. Det blev ganska snabb visit innan vi var tvugna att åka hemåt. Vid 17.00 var vi nämligen bjudna på middag hos päronen. Trevligt!


Gonzo tittar när Mats är inne på datorn
(OBS OBS!!!!!!! DET ÄR INTE GONZOS VANLIGA BUR UTAN EN FÄRDBUR SOM HAN SITTER I KORTARE STUNDER.TEX DÅ VI ÅT MIDDAG)


Underbara Ebba

Nu sitter jag mätt och belåten. Ett litet blogginlägg såhär på söndagskvällen. Nu ser jag fram emot att veckan ska börja :) Jag ska räkna ner dagarna till Kroatienresan. Ska bli underbart.

Tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Elsa - [FOTOBLOGG]

Hej igen! Ska upp till Sthlm i helgen, så jag tänkte att jag kunde gå till en affär som har jackan, för att vara säker på storleken. Bor nämligen i en ganska liten std, Oskarshamn, med väldigt dålig shopping om man säger så.. haha. Är mycket intresserad för det priset. När åker du till Kroatien? Kram

2010-05-02 @ 21:15:15
URL: http://elsasbilder.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter härligt med Kroatien! Hoppas ni får en fin resa.



Helena

2010-05-02 @ 22:19:16
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin

akta så ingen tror det där e Gonzos bur..haha

2010-05-03 @ 14:24:16
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0