Min dag - onsdag!

Såhär ser min soliga och underbara onsdag ut:

7.00-12.00 Jobba

13.00- Till IKEA med jobbet. Vi ska ordna om på kontoret. Bland annat få nya kontorsstolar. Jag har en ergonomisktanke och följer med för att se över dessa. :D

16.45- Träning på Bosön. Jag ska börja köra mina två nya rehabprogram. Ett program med mest styrkeövningar och ett program med mest hoppövningar. Jag ska vara fokuserad till max och köra järnet!

18.00 Efter dusch beger jag mig raka vägen till Tungelsta. Där ska Mats kompis berätta lite om Kroatien :) Hans föräldrar bor nämligen i Dubrovnik och han kan säkert ge lite tips på bra resmål :)

Jag hoppas det kommer bli en bra dag.


Kommentarer
Postat av: AC

blev det ingen uppdatering i går??

2010-05-06 @ 08:25:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0