Helgen

Det har blivit lite ändrade planer för mig i helgen, men mest på träningsfronten. Idag skulle jag egentligen ha åkt raka vägen till Bosön för att träna. Men ändrar dag till söndag istället. Passar perfekt eftersom jag kan få skjuts till Bosön då från landet :) Jipi. (Hatar Bosönbacken) På lördag blir det ett löppass. Kändes grymt bra igår när jag sprang och förhoppningsvis kan jag köra lite hoppträning efter lördagens löpning :)

Fredag - Efter jobbet drar jag in till stan. Ska handla lite kortare strumpor innan jag möter upp älsklingsMats för något att äta innan bion. ♥ Det blir en träningsfri fredag med andra ord. Så skönt. När det blir tidiga bion hinner vi dessutom få lite hemmakväll också. Perfekt.

Lördag - Så fort jag vaknar och ätit frukost beger jag mig ensam till Norrtälje, Vätö. Mamma, pappa, mormor + alla älskade djur är redan där. Ska bli så mysigt. Längtar enormt efter Ebba, S och Gonzo! Har ett stort projekt på  landet. Jag ska nämligen "renovera" lillhuset. Jag ska riva upp golvmattan så att det fina trägolvet kommer fram, sedan ska jag måla väggarna. :) Innan middag ska jag träna löpning. Härligt. Förhoppnigsvis ska vi grilla på kvällen - om inte vädergudarna vill annat.

Söndag - Sovmorgon - ja tack. Känner att jag behöver mer än 6 1/2h sön per natt. Rehabträning på Bosön! Annars ska jag nog vänta ut och se vad söndagen kan erbjuda. Soft antagligen eftersom en ny vecka startar på måndag.

Vilken härligt helg jag har framför mig!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja vilken toppen helg! Ha en fin bio kväll :-)

2010-05-21 @ 14:57:07
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0