Frisbeegolf + träning

Jag är slut som "jag vet inte vad". Blev inte sådär jättemånga timmar i natt. Kom hem sent från årsfesten pga. en busschafför som körde med tuggummi under bussdäcken. Vi missade pendeltåget med en meter och fick vänta 30 minuter på nästa pendeltåg. Sådär kul mitt i natten. Gah. Men hem kom vi, om något sent.

Ställde klockan i morse eftersom vi skulle spela discgolf med Mattias klockan 10 i Haninge. Blev en snabbfrukost för att sedan springa iväg till tåget.


Mats nöjd :) Kastade hål nr 6 på par 3


Den här skylten ligger nära ett utkast, nära en gångväg.......


....och där hamnade min disc :)

Det var bra väderförhållanden. Det kunde i och försig vara liiite varmare. Frös om fingrarna i slutet och måste få skylla lite på att det var svårt att kasta utan känsel i fingrarna :) ;)


Men vad hände här? Mats gräver under granen ;)


Hihihi!

Efter drygt 2h var jag tvungen att avsluta kastandet och bege mig till pendeltågsstationen. Skulle nämligen till Lidingö för att köra ett rehabpass. Gah. Trött som bara den, men fokuserad körde jag på. :)

Nu sitter jag hemma hos världens bästa syster. Vid 17-tiden ska vi bege oss till Liljeholmen och se när Mats och hans innebandylag Stockholm Södra BK spelar slutspel. Ska bli skoj!

Zzzzzz...........


Kommentarer
Postat av: Elsa - [FOTOBLOGG]

Hejsan igen! Kom precis hem från Stockholm och jag har varit runt och testat lite olika modeller (Henri Lloyd såklart) och jag hittade inte small i dammodellen, men däremot i herrmodellen. Den du säljer är väl en lite längre modell? I så fall så köper jag den gärna för 500 kr. Kramar. Ha det så bra i Kroatien förresten!

2010-05-09 @ 19:46:40
URL: http://elsasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0