Födelsedag

Snart fyller Mats år! Jag har en bra idé på födelsedagspresent, men har även fått lite tips på sajten Wishpot. Wishpot är en väldigt smart och praktiskt sajt där man kan logga in och skriva sig egna önskelista. Sedan kan nära och kära se vad det är man har på önskelistan och hur man prioriterar. Fördelen är att man kan skriva upp var presenten går att hitta, samt pris. :)

Men jag är som sagt lite lurig, och har kommit på en bra present själv. Jag vet att det är något som han både behöver och blir glad av! Perfekt.



Eftersom han fyller år på tisdag gäller det att sätta igång med ihandlandet, speciellt med tanke på att det kanske ska inhandlas på nätet.

Spännande spännande!
Jag tror Mats är jättenyfiken!


Kommentarer
Postat av: Elsa - [FOTOBLOGG]

Hejsan! Min helg har varit mycket bra, med härligt väder. Hur var Kroatienresan?

Jag är intresserad av jackan, men jag skulle vilja veta hur mycket frakten kostar? Och så undrar jag hur lång du är? Jag är ungefär 1.73 och har ganska långa armar, men small borde väl vara lagom?

Kramar



Hej,hoppas helgen varit bra. Är du intresserad av jackan? Tänkte jag kunde skicka den i så fall.kram

2010-05-24 @ 14:03:09
URL: http://elsasbilder.blogg.se/
Postat av: Caroline Malmqvist

Gu va roligt, jag älskar också att hålla födelsedagspresenterna hemliga samt att retas med att man vet vad man skall köpa osv...

Lycka till med inköpet!

2010-05-25 @ 07:47:12
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0