Bra värk!

Det finns faktiskt positiv och negativ värk. Idag vaknade jag med en positiv värk, framförallt i min vänstra skinka :) Glad värre! Jag är glad eftersom musklerna svarar. Jipi. Igår var det faktiskt riktigt jobbigt. Jag körde det jobbigaste programmet med hopp och styrka för benet. Känslan efteråt är så bra!

Idag vaknade jag relativt pigg och känner att det kommer bli en bra dag.
På schemat står naturligtvis jobb till 15.30. Väl hemma ska jag snöra på mig löparskorna på momangen för att köra intervallträning ala 4min. Ska bli skönt att trycka på lite. Vädret ser ju inte ut att vara fy skam heller.

18.30 kommer AC och A på besök. Det ska bli mycket trevligt. Vi tänker bjuda på Ceasarsallad.




Idag är det full fart här på jobbet. Försommarlunch för di gamla. Det är uppskattat kan jag säga!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är rätt skönt med positiv muskelvärk. Slipade 70 kvm golv i tre dagar och hela baksidan av kroppen gav sig tillkänna vilket i sin tur gav mig en gångstil som inte gick av för hackor;)

2010-05-26 @ 13:10:51
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0