Bosönbesök

Det blir sällan som man tror, och sällan som man planerar heller verkar det som. Jag hade som ni vet tänk bjuda hem AC på middag den här torsdagen...men eftersom Mats lyckades få gratis biobiljetter klockan 21.00 samma dag valde vi att justera om hela programmet. Så efter jobbet for jag som tänk till Bosön. Väl där körde jag 2 pass (benrehab och överkroppsstyrka) istället för bara ett (intervallträning). På det sättet hinner jag hem imorgon och springa ett löppass...för att sedan fixa middag tills AC och A kommer på besök. :) Jag har redan frågat Mats om han kan handla innan jag kommer hem. På det sättet slipper jag handla och vi tjänar tid :D Det kommer hur som helst bli väldigt trevligt!!!
Jag ska göra Ceasarsallad till middag. Hur gott som helst! :)
Kyckling,bacon,ägg,krutonger,romansallad......mums!

Kvällen har spenderats i lugnets tecken. Skönt! bland går tiden alldeles för fort om man sätter på en film. Shoff säger det så har 90 min passerat.

När jag sitter här känner jag hur trött jag är. Zzz. Ska bli skönt att krypa till kojs vid 22...dock mindre skönt att vakna klockan 5.10. Blä. Skönt att det är ljust ute iallafall. :) Men imorgon stundar en händelsefull dag på jobbet. Jag hoppas jag inte kommer ha tid att tänka på min trötthet då :)

Förresten. När jag sitter och tittar igenom Mats Kroatienbilder känner jag en enorm längtan :,/ Jag vill tillbaka till  Plat och Dubrovnik. Ett fantastiskt land med otroligt trevliga människor i.


Jag vill tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

haha rolig bild...bacsklick stavas ihop...särskrivning ;)

2010-05-26 @ 07:52:45
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0